Ford Focus RS

Asteptam de mult sa apara o masina ca Focus RS, iar acum, de curand, am si condus-o. Este genul de utilaj in a carui constructie inginerii au ultimul cuvant de spus, facut pe principiul „pentru ca se poate!”. Intr-adevar, poate ca 305 CP sunt un pic mai mult decat trebuie pentru puntea fata, dar cui ii pasa?

Este probabil cel mai reusit hot hatch lansat pana in prezent. Cei drept, cele 5.9 secunde pana la 100 km/h nu sunt un record in materie dar, senzatiile pe care le traiesti in spatele volanului te vor face sa spui RS o data la trei cuvinte cel putin doua zile dupa ce l-ai condus.

Recaro, design RSLa exterior sunt cateva elemente care diferentiaza RS-ul de ST si, implicit, de un Focus obisnuit. Gurile de aerisire din capota, eleronul cat casa, deflectorul si jantele iti spun ca ai in fata altceva decat un ST standard, tunat si vopsit verde.

Cat despre interior, mentionez numai scaunele Recaro special create pentru acest model. Acestea au profilele laterale imbracate in material textil de culoare verde si culoarul median din piele intoarsa. Volan special pentru acest model si insertii de carbon in consola. Ce sa mai, o masina care merita condusa!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *